Weekends are a bit like rainbows; they look good from a distance but disappear when you get up close to them.

Det bästa med fredagar är att man får göra absolut ingenting! Kämpar dock tappert med att inte låta ångesten, av att ha slösat en ledig dag, ta överhand. Kanske borde lägga mig på smikmattan en stund? Utan tvekan det bästa sättet att slappna av på. Jag måste nog på allvar ta tag i försöka sluta stressa så förbannat men vet bara inte hur?

Jaja men idag har jag faktiskt fått åtminstone en sak avklarad; lämnat in telefonen för att få en bedömning på om det är värt att laga eller inte. Jag hoppas på det senare alternativet. Om jag förstod försäkringskassan rätt, verkat som att jag i så fall bara behöver betala självrisken för att få en likvärdig mobil. Så för tillfället sitter jag här med en gammal hederlig Sony Ericsson med betydligt fränare funktioner än experian. Bland annat har jag redan hunnit spela in min alldeles egna meddelande signal, något som jag definitivt inte kunnat göra på den andra. Hur tufft är inte det!?

Nu ska jag ta och zumba lite så jag kan köpa mig en chipspåse till ikväll utan att få dåligt samvete. Om det är något jag är bra på så är det att förhandla med mig själv!







Kommentarer
Postat av: bella

tack :) är allt bra med dig? kram bella :)

2011-09-02 @ 15:07:37
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0