Next stop.. Australia!

Ja nu var det bokat och klart, Australien med Linnea den 15 november! Blir borta borta i tre och halv månad, varav de två sista veckorna tillbringas i underbara Thailand. Som en liten semester efter semestern så att säga hehe! Vi utgår från Perth för att sedan ta oss in mot Ayers Rock. Därefter till Cairns och sedan kusten ner mot Sydney. Finns det tid och pengar över väl i Sydney så kör vi all in Nya Zeeland också! Åh jag kan knappt bärga mig!! Det ska bli så fruktansvärt kul. Har ni några tips, så skriv för tusan!
Så ni förstår kanske om jag inte riktigt har haft tid att hänga här. Det är ju så mycket som ska hinna fixas, plus att precis allt ska krångla just nu. Först mobilen och nu är min systemkamera sönder! Har inget flyt alls.. menmen det är väl bara att gilla läget helt enkelt. Någon gång måste väl turen ändå vända?

Men nu måste jag försöka sova så jag orkar upp och jobba imorgon. Och jag har en ny fin tröja. En varm en. Bara så ni vet.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: bella

jop då live rullar på bra ;) fashion week var helt underbart :) hur är det själv? kram :)

2011-09-21 @ 08:35:35
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du har ju redan varit där så du behöver inte åka dit igen ;)

2011-09-21 @ 22:57:11
URL: http://johannamariakarlsson.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ha så kul! Och du har ju lärt dig Photoshop nu ser jag!

2011-09-23 @ 13:02:11
URL: http://lisaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0