No matter how hard you hug your money, it never hugs back.

Har inte gjort annat än spenderat pengar idag! Först kiropraktorn 400 kr sen Faces 1350 kr, men det var väl spenderade. Gjorde en välbehövlig porrengöring. Visst, jag vart inte allt för fager innan men efter det såg jag totalt misshandlad ut hahah. Borde nästan förevigat ögonblicket..
Och svårflörtad som jag är angående alla fantastiska produkter ute på marknaden (inom såväl nya städmaskiner som finnfria ansikten) så lyckades tjejen dessutom få mig att köpa ett flertal krämer som jag faktiskt borde ha. Så nu är det bara att hoppas på att jag inte ännu en gång dragit en nitlott.

Sen ett STORT tack till Johan (kiropraktorn) på Amadeuskliniken i Gislaved/Halmstad. På vårdcentralen i Gnosjö hade jag tydligen "dödat" mina nerver i fötterna (några av mina tår har vart avdomnade en längre tid) för att jag haft för trånga skor. Men eftersom jag inte helt litar på vad alla dessa vårdcentraler säger så tänkte jag att jag provar gå till han som brukar hålla ordning på min rygg. Det tog honom max fem sekunder att konstatera att det som styr hela foten och kontrollerar fotens nervsystem, var i ett låst läge på båda mina fötterna och att ALLA mina tår också var låsta. Tio minuter senare hade han justerat det och nu har min känsel sakta men säkert börjat återvända. Ja vad ska man säga? Tyvärr är det inte första gången som jag vart med om att sjukvården inte håller måttet och tyvärr har jag inte längre något förtroende för dom.

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Bella

Ja de är ju dom ställena som alla åker och kollar på men de finns så mycket mer herregud :) man har ju bara sett en bråkdel haha ;) hoppas allt är bra med dig:) kram

2011-09-06 @ 05:07:16
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Bella

Imorgon bitti kommer svar på din fråga i ett inlägg i min blogg klicka in! Btw Tack så mycket för din fråga :) kram Bella

2011-09-06 @ 05:11:53
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Bella

Alltså att hitta en egen lägenhet är ju näst intill omöjligt om du inte känner någon som har en att hyra ut, men sen när man får lön så fixar de sig :) hoppas jag men att bo i USA är helt underbart kram :)

2011-09-06 @ 06:09:11
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0