I'm burning

Shit, det är verkligen varmt idag! Har legat på "stranden" med Krille och Cathrin ett tag och sedan en stund hemma i näs också så nu blir det till att sova på mage inatt. Jävlar vad röd jag är på baksidan!

Det är ju dessutom helt underbart med långledigt! Vi skulle åkt till Liseberg i onsdags men det hände en lite incident så vi fick lov att avstyra det så istället tog vi med oss en flaska vin och gick hem till mina föräldrar och bjöd dom på en runda. I fredags var vi på jaktmässan i Jönköping (Krilles pappa och företaget han jobbar på hade en monter där) och därefter gjorde vi stan en snabbis. Fick med mig både det ena och det andra hem, hade ju totalt missat att New Yorker hade ju öppnat upp där!

Och om det blir fint väder imorrn blir nog halmstad! Men nu ska jag köra på mamma så hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt du är

2011-06-26 @ 06:28:27
Postat av: mathilda

Åh tack vad glad jag bli ! :)

2011-08-12 @ 00:14:09
URL: http://playitsafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0