There's those thinkin' more or less, less is more, but if less is more, how you keepin' score? It means for every point you make, your level drops. Kinda like you're startin' from the top... and you can't do that.

Sitter i Örebro hos Joel och tittar på när han och Krilleboy spelar...... tur att jag hittade datorn, Jennifer slutade ju inte jobbet förrän nio. Vart en sväng på Marieberg tidigare och fick med mig en ring, foundation och en praktisk necessär hem. Och nu när jag satte mig här råkade jag också klicka hem ett par godingar från Nelly, namnam.  Tog en massa charmiga bilder på mig själv tidigare idag också som ni såsmåningom också ska få se hehehe.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0