Lördag

Åh inatt flög Olivia till USA och jag är inte alls avundsjuk.... jag vart mer uppspelt över det än hon själv var när hon kom förbi på en snabbisfika haha. Men jag hoppas hon får tre toppen veckor nu medan jag får trösta mig med att det är ju trots allt inte särskilt lång tid tills jag också står på amerikans mark.

Tidigare idag åkte vi in till Gislaved en sväng och köpte massvis av nödvändig skit till lägenheten på Rusta, Jem och Fix och Jysk. Mamma hade dock redan hjälpt oss på traven och köpt oss en kasse full av tråkiga saker som man bara måste ha, TACK!

Men nu ska jag börja sortera och packa ner mina kläder och alla andra prylar i kartonger innan jag ska köra flickorna till parken.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0