Töööppen helg.

Bussen mot Stockholm i fredags tog betydligt längre tid än väntat tack vare snöstormen och alla olyckor. Vi skulle varit framme vid halvsextiden men vi kom inte till hotellet förrän halvåtta - en aning sena. Vi fick i alla fall en halvtimme till att fräscha upp oss på innan vi tog oss till Golden Hits för mat och show. Därefter drog jag och Linus vidare till Laroy en stund, blev dock inte långvariga eftersom vi skulle upp tidigt morgon därefter. Hade en kanonkväll!

På lördagen innan vi skulle ut till mässan hann jag, mamma, Thuy och Linus med en kort men effektiv shoppingrunda (åtminstone för min del). Väl framme på mässan sen så skulle vi såna där fräna kort, brickor eller vad man kallar det där det stod att vi var utställare för Rydéns. Man fick en kod som man skulle gå och skriva in i en av datorerna som stod där samtidigt som skulle man ta ett snyggt och representativt kort på sig själv. Det blev varken snyggt eller representativt, snarare ganska groteskt, som ni säkert såg i tidigare inlägg.  Nog om det! Montern som vi hade byggt upp, tycker jag, var definitivt en av de snyggaste montrarna inom belysning, om inte den snyggaste till och med. Men gud så mycket roligt det fanns att titta på och inspireras av! Jag föll pladaskt för Artwoods monter, så fruktansvärt läcker stil minst sagt!

ARTWOOD





BY RYDÉNS MONTER







Serien av lampor till vänster på bilden ovan är med i Melodifestivalen i år!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0