Home is where your heart is.

Det var en aning lugnare på jobbet idag än igår, som tur var. Telefonen höll igår på och få sig en sjuhelvetes flygtur, jag var så frustrerad att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen av samtal. Det är fruktansvärt irriterande att konstant bli avbruten i det man håller på med, visserligen är telefonen min huvuduppgift men ändå. Jag gick förresten till jobbet imorse! Som vanligt var jag (inte) ute i god tid och fick därför plöja fram som ett ånglok i nyfallen snö hela vägen (30 min). Väl framme flåsade jag värre än en maraton löpare och var så varm för att jag hade god lust att slänga av mig alla ton kläder och kasta mig snövallen precis utanför. Nu behöver jag definitivt inte träna på minst en månad...

Ska färga mammas hår sen också, hade lovat henne att göra det innan helgen eftersom hon ska med jobbet på möbelmässan i Stockholm. En aning trist att jag inte fick följa, hade hoppats lite på att jag kanske skulle få det med men det är ju inte särskilt konstig att jag inte fick med tanke på att jag bara jobbar månaden ut. Men det hade vart så kul! Framför allt se vår egen monter men också aaaaalla andras. Kanske kunde fått lite inspiration nu när man själv har egen lägenhet. Jaja en annan gång kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0