Är det inte det ena så är det det andra

Inte nog med att jag redan har utgifter så det bli över, så ska jag givetvis krossa mobilen också. Okej, så dramatiskt var det kanske inte men det tog mig tre försök att slå igen bildörren innan jag insåg att det inte var jag som var klen eller saknade teknik (ja, teknik kan behövas för att stänga våra hmm.. välanvända bildörrar). Det var snarare telefonen som tydligen var en aning självmordsbenägen. Men som de flesta självmordsförsök så var det bara ett rop på hjälp och den lyckades givetvis inte fullfölja sitt uppdrag utan överlevde, med några defekter såklart.

Borde nog lämna spikmattan nu men känslan övervinner kunskapen, alltid. Smärtans njutning, lööööv it ! (Det sista bör tolkas i förhållande till det tillfälliga sammanhanget så det inte uppstår några missförstånd).





Kommentarer
Postat av: Sophia - Mitt liv i Los Angeles

Sv: Tack! Ja ibland kan det vara svårt det där med vad man ska plugga men ibland får man bara ta ett litet steg först. Kanske prata med någon studievägledare?

2011-09-01 @ 18:56:25
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0