Oj?!

Fick en chock när jag kollade statestiken på bloggen nyss! vart sjutton kom detta ifrån? Har knappt uppdaterat någon alls den sista tiden och nu när besökarna helt plötsligt gick spikrakt uppåt så befann jag mig på Kap Verde. MEN kul iallafall. Kanske någon stannar?

Som sagt, förra veckan tillbringades på ett fantastiskt Kap Verde med de allra bästa. Vita stränder, klarblått vatten och supertrevliga människor gjorde ju definitivt inte saken sämre! Får ni chansen så passa på att åka dit nu innan allt för många turister hittar dit för det var verkligen jättefint!

Blev bara ett kort inlägg, har jobbat dubbla skift idag (06.00 - 23.20) ochska göra det imorrn också så nu måste jag verkligen krypa tills sängs för annars lär jag aldrig ta mig upp.

Hur hittade ni hit?



Santa Maria, Kap Verde (foto: jag)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste på någons blogg att de hade haft samma glädjande överraskning som dig. Men tyvärr var det bara nåt vajsing på sidan..

2011-04-19 @ 08:13:50
Postat av: mathilda

Attans! jag det var kanske lite för bra för att vara sant haha.

2011-04-20 @ 00:29:55
URL: http://playitsafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0