Together we move mountains Let’s not make mountains out of molehills


Vart helt död imorse när jag vaknade, trots att jag sov tre timmar efter jobbet igår. Och inte vart det bättre av en tuff dag på jobbet dessutom. Men sen bar det av mot zumban med oliviagullet för skaka lite rumpa och då gick det inte vara annat än fit for fight igen. Ni som inte provat på zumba, gör det ! Det är verkligen hur kul som helst och jävlar vilken träning kan jag lova.

Men nu sitter jag och babe här och kikar på billiga flyg och myser. Blir nog sängen snart, kan knappt hålla ögonen öppna.

Förresten någon som hört den där andra versionen av av Love the way you lie? Den där, där det enbart är Rihanna som sjunger? Kan inte hitta den någonstans nämligen.






Kommentarer
Postat av: fatima

http://www.youtube.com/watch?v=2B50RUXbs-8

2010-11-28 @ 14:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0