Meet a giant fish, like a boss


Ligger här och myser, det vill säga halvsover, i min gigantiska juventustischa samtidigt som jag drömmer mig bort till platser långt bortom Sveriges gränser. Den senaste tiden har längtan vart näst intill outhärdlig och bryter ständigt ut i gråtattacker för att just jag inte har några kontaker utomlands och varför inte jag har pengar att ta mig dit jag vill. Inte ens får jag träffa mannen min utan att punga ut crika 800 spänn, tur och retur, för en fjantig tågbiljett ! Skjut mig.

Men på lördag ska jag ÄNTLIGEN få shoppa. Jag och syster åker till Halmstad för att tillbringa dagen i stan och natten hos kusinerna. På söndagen hoppas vi på bra väder för isf så ska vi soooola innan vi drar vidare till Falkenberg för att se Underbara Winnerbäck och Melissa Horn men också Laleh, Dundertåget och Love Antell.

För att gnälla lite till så kommer jag vara skittrött imorgon igen eftersom jag aldrig lär mig at gå och lägga mig i tid. Vart fan finner jag lite självdiciplin?

Och för att avrunda så tycker jag att alla ska spana in filmen här nedan. Den är så fruktansvärt tragisk och hemsk men svinbra.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0