Jag ser gitarren i butiken Symbolen för att skolka Sagan om ett uppror Drömmen om en högre höjd Ett sjörövarskepp som blåser rätt in i Los Angeles Och stjärnorna som glittrar Och ingen jävel når mig nånsin mera

Som sagt så blev det Shopping i Göteborg i helgen med flickorna och Jesper. Det vart faktiskt första gången jag körde i stan och det gick riktigt bra haha! Varken ett brutet ben på stadsborna eller en skråma på gamla Seaten, STOLT TJEJ. Och får vi ju inte glömma att det vart Cathrins födelsedag dessutom, grattis vännen!

Igår tog jag igen en veckas sömn innan jag och Lisa åkte till Cathrin för att spela Cluedo och Galenpanna en stund för att sedan avsluta veckan med att titta på Prince of Persia med mor och syster.

Håller fortfarande på med att försöka få till en design men det känns som om man aldrig blir riktigt nöjd och det är ju dessutom en hel jävla vetenskap det där med html-koder och css-koder.


Italien i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0