Skjut mig, tack !


Har inte gjort ett smack idag så nu sitter jag här med dåligt samvete och ett gigantiskt projektarbete att skriva undertbart ! Förstår inte hur jag kan vara så fruktansvärt dålig på att ta tag i saker och ting, för hur svårt är det egentligen? ÅH.

Men jag får väl trösta mig med att det knappt en månad kvar av skola och plugg. I princip hela maj går bort, först bär det av till Stockholm och sedan Rhodos. Efter det så sätts betygen och sen är balen. Känns helt overkligt !

Dessutom har jag ett litet pinsamt problem... jag förstår verkligen inte hur jag ska göra för att en video från typ youtube ska kunna ses i inläggen, väldigt frustrerande !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0