Höga?.. Oerhört


Titta lite längre ned vad jag fått hem idag !!! Så fruktansvärt snygga och inte alls så svåra att gå i som jag trodde de skulle vara. Men å andra sidan så går det kanske inte att jämföra ett städernas gator eller uteställernas dansgolv med mitt rum? haha

Tog mig en titt på mitt schema över den kommande månaden, tidigare idag och ärligt talat så är jag helt säker på att tiden aldrig lär räcka till. Cirka tolv inlämningar / prov har jag framför mig och det är bara fram till den 10 maj. Om jag tar mig ur den här perioden levande så klarar jag nog av vad som helst därefter.









Och sen tog jag mami och syster en promenad i det finaaa vädret!





Kommentarer
Postat av: ANGELICA

GALET SNYGGA ! : D

2010-04-20 @ 22:26:00
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/
Postat av: mathilda

Visst är dom :D och ännu snyggare i verkligheten dessutom!

nelly levererar haha !

2010-04-20 @ 22:33:39
URL: http://playitsafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0