Gott nytt år!

Vägen upp till Dalarna i torsdags blev väl inte riktigt som planerat, Krille lät mig endast springa igenom H&M och Bellbox innan vi åkte vidare för att hämta upp Fredd så efter det satt jag mest och tjurade i baksätet med Ipoden och godiset resten av resan haha. Samma kväll vart vi en sväng hos hans bror och de skulle promt skjuta sina fjantiga raketer som varken gav ljud eller ljus ifrån sig.
Nyår tillbringades, som jag tidigare nämnt, på hotellet i Malung där det bjöds på svingod buffé, musik och trevligt folk. På lördagkvällen var vi hos hans bror igen och tittade på Inception och Iron man 2 medan vi vräkte i oss en massa onyttigheter. Aja, en kort sammanfattning om helgen, lägger upp lite bilder i samma inlägg ikväll när jag fått in dem på datorn.

Måste försöka komma igång med zumban också efter ett litet juluppehåll, passar perfekt efter fikat sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0