When the sun is rising

Godmorgon! Med lite mysig morgonmusik kan det inte bli annat än en bra start på dagen. Dock vart det inte lika kul att vakna upp i ett iskallt rum så att jag på ett så smidigt sätt som möjligt var tvungen att försöka få på mig kläderna under täcket, ni kan ju gissa hur det gick! Det slutade med att jag gav upp och sprang (mina två meter) till toan medan jag hoppades att den vita toning gjort någon nytta, men till min besvikelse så syntes det knappast. Håret såg däremot betydligt risigare ut än tidigare så återigen får jag fan för mina impulser. Jaja nu är det väl inte mycket jag kan göra åt det så är väl bara till att gilla läget. Men nu är det jobb som gäller fram till ett och sen bär det av mot Stockholm!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0