Bon Jovi och The Lion King bokat!

ÅHÅÅ en av mina absolut högsta drömmar bokade jag in igår. Jag ska äntligen få se Bon Jovi live!!! Inte nog med att jag ska se dom utan dessutom ska det ske på Madison Square Garden i NEW YORK. Jag är överlycklig fastän att jag knappt har hunnit fatta det än. Vi tyckte också att det var ett måste att gå på musikal när man är i New York så vi bestämde oss för att se The Lion King på Broadway, superb! Men åh, det finns så mycket man vill hinna göra där. Tiden lär ju dock aldrig räcka till! Aja får väl försöka göra så mycket som det bara går och resten får man lämna till en annan gång - en av många anledningar till att åka tillbaka dit hehe.

Helgen vart lugnt. I fredags målade jag badrummet en sista gång sen vart det klart och därefter mös vi ned oss i soffan, tittade på I rymden finns inga känslor och åt chipsss. På lördagen var det Ikea som gällde och på kvällen sen så kom Lisa och Cathrin, med ännu mer chips och dipp, för att spana in lägenheten. Och sen igår så hade vi frukostträff hos Catte eftersom Jesper åker till USA på onsdag där han ska vara i en och en halv månad. Sotis? Absolut inte.....

Trevlig helg men nu måste jag börja ta tag i saker och ting. Till att börja med: träningen samt kosten. Därefter livet kanske?



Här sitter vi på Bon Jovi. Tyvärr fick det bli en lite billigare biljett så vi har råd att göra annat när vi är där också. Men han kommer ju till Europa i Juni/Juli så ska ha en stå-biljett då istället.



Och på musikalen sitter vi någonstans på den rödmarkerade raden, töppppen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0