Klagosång

Jobbat 17,5 timmar i sträck idag också så nu har jag all rätt att vara gnällig. Visserligen valde jag det själv men vem säger att man inte får spy ut sin trötthet för det? Förstår inte varför jag inte bara soooover, alldeles för mycket att göra? Jojo.. facebook, bloggar, hm.se? Aja imorgon ska jag i alla fall få träffa Frida och Cornelia (alltför längesedan sist!). Det i sin tur innebär fika och DET är ett stort plus i kanten..

Ska dessutom försöka boka tid hos farbror doktor för att ta reda på varför jag helt plötsigt inte har någon känsel i mina två stortå..stortåar (?). På god väg in på hypokondrikernas stig så har jag redan hunnit inbilla mig det absolut värsta. Men jag får väl hoppas jag åtminstone inte mister livet.


Förresten så ser det ut som om jag får träffa bruttan till höger här nedan nästa helg, kanoners!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0