Hör och häpna!


Har alldeles nyss vart ute och sprungit (!!!!), helt frivilligt, utan att varken jaga boll eller följa en karta. Det är knappt att jag själv förstår vad som precis tog åt mig? Insåg dock att om jag ska fortsätta vara en sådan här hurtbulle måste jag införskaffa mig ett par nya löpardojjor/gåskor så jag slipper denna pulserande smärta i mina fötter. Inte precis vad som stod högst upp på min att-köpa-lista och tyvärr får man ju knappt inget vettigt för under tusenlappen så det blir väl helt enkelt till att snåla mer än vanligt ett tag framöver.

Hade dessutom tänkt tanken att jag bör fundera på om jag ska ta mig till nästa träning med flickorna för att visa dom några fancy tricks som jag övat på nu när jag inte varit där på några dagar.. veckor... månader? Ja, hur jag gör men den saken återstår att se. Nu ska jag hoppa in i duschen, tvätta och sen sätta mig och rensa datorn, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0