Mmbop


Nu har jag äntligen packat klart efter x antal timmar, duuktigt. Jo, jag vet att jag bara ska till Örebro och bara stanna där tills på söndag MEN det där med att packa är faktiskt svårt, en hel vetenskap skulle jag nog allt vilja påstå. Och att det tar sådan tid kan ju kanske möjligtvis bero på att jag har en alldeles för bra Spotify-lista (skööön musik) som konstant distraherar mig ?

Så nu ska jag lägga över lite  musik till ipoden så jag har något vettigt att lyssna på på tåget imorgon och sen borde jag verkligen plugga på matten, mitt slutbetyg hänger på detta provet (!)


Bara för att hon har de snyggaste existerande kindbenen samt midja, någonsin.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0