Hey baby don't you know I'm in a band And everyone who's in a band is dreaming cool And I'll be cool for you if you want me to

Har inte alls orkat uppdatera de senaste veckorna, har vart så mycket och jag har inte haft någon lust förhuvudtaget. I och för sig har jag inte haft särskilt mycket att skriva om ändå, inte mer än New York vill säga. Har fortfarande inte riktigt smält att jag faktiskt ska dit om knappt en månad, längtar så fruktansvärt! Vi ska väl försöka sätta oss ner en kväll och planera om vad som ska prioriteras eftersom vi knappast lär hinna med hälften av vad man egentligen skulle vilja. Men att gå på musikal känns nästan som ett måste då vi inte bor särskilt långt ifrån Broadway hehehhehe, glad tjej. Olivia åker ju till USA på lördag för att bila runt i tre veckor med två av sina syskon och kan inte förneka att jag önskar det vore jag som också skulle göra det haha! 

I söndags vart jag på afrodance för första gången och det var så fruktansvärt jävla svinkul, ni anar inte! Har nog aldrig haft sådan träningsvärk i ryggen förut som jag hade efter detta, underbart! Det är nästan så att det konkurrerar ut zumba.. fast nä, men delad första plats absolut.

Helgen blir väl till att förbereda inför flytten nästa vecka. Och ja jag ska flytta, men bara till Gnosjö så det är inget att hurra för. Och nej jag tänker inte bli fast i denna skithåla, det är bara tillfälligt eftersom vi inte kan bo i mitt rum längre då ni säkert förstå att det går en på nerverna. Om absolut, absolut, absolut max 9 månader lär jag definitivt tagit mig härifrån på något vis. Så skulle uppskatta om ni inte påpekade min ohäftiga flytt för jag tycker det är pinsamt nog ändå att jag ska flytta till Gnosjö.

Aja snart kommer Krilleboy hem från repandet så ska väl börja gör mig i ordning inför kvällen, godnatt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0