Dilemma


När saker och ting precis löst sig så ska det alltid köra ihop sig lika fort igen. Lyckades skaffa mig ett jobb i måndags på ett ytbehandlingsföretag där arbetstider och lönen är helt klart över mina förväntningar, jag kan åka till Krille på helgerna och jag kan lägga undan massvis av pengar varje månad.

MEN i onsdags fick jag också ett annat jobberbjudande, ett som jag inte ens har sökt, där arbetstiderna är lite sämre och likaså lönen. På det stället ska jag sitta och svara i telefon och göra lite allt i allo och visst det låter simpelt  för många men jag tycker sånt är jättejobbigt och jag är livrädd för att behöva prata engelska. Men jag vet att tar jag det så kommer jag utvecklas något fruktansvärt och jag borde ta det för min egen framtida skull men jag kan inte låta bli att låta arbetstiderna och lönen påverka mig.

Åh ! Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kunde jag inte blivit tillfrågad om detta jobbet en vecka tidigare? Då skulle jag inte tvekat en sekund. Det är nog inte meningen att jag ska bli av med varken oroskänslan eller den ständiga stressen.




Kommentarer
Postat av: JENNY

:D nej men tusen tack du vackra! :))))

KRam!

2010-09-16 @ 14:42:29
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0