ARBETSTAGARE


Jag har fått jobb, jag har fått jobb, jag har fått jobb och vet ni? JAG HAR FÅTT JOBB ! Vart runt i hela Gnosjö idag och lämnade CV:n men fick inget napp. Precis innan jag var påväg att ge upp för dagen så kom jag på ett till företag jag kunde åka till och där är jag nu anställd en månad i taget. Har andra skiftet, det vill säga från 13.50 - 23.20 och ni ska veta att det var inte förrän idag jag började söka. Så efter 2 timmars letande fick jag en anställning och fick dessutom börja samma dag. Jag är så glad och lättad så det finns inte. Nu hoppas jag bara på att min man lyckas få sig ett jobb också så jag kan sluta oroa mig för hur allt ska bli.

Förresten på tal och mannen. Vi såg en helt sjukt tuff film i lördagskväll som jag verkligen tycker ni ska se. Gamer heter den och jag vet inte hur jag ska förklara vad den handlar om så lägger upp trailern istället !


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0