Update


I tisdags bar det av till Stockholm med samhäll och naturarna. Samma kväll vart vi på dramaten och kollade på Osage County. Därefter irrade vi omkring i Stockholms underground ett bra tag innan vi lyckades ta oss till en pub inte långt från vandrahemmet vi bodde på. I onsdags blev det väckning tidigt eftersom vi skulle få rundvandring på riksdagen vid niotiden. Sen blev det shopping några timmar innan de andra skulle åka hem, jag skulle åka direkt till Örebro därifrån så jag hann spendera ännu mer pengar under några timmar till.

Men nu ska jag och mannen titta på film eftersom det inte blev några tatueringar för han och Joel i dag som planerat.

Ulfer och jag vid Krilles stuga i Dalarna i somras

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0