Snöstorm, kick off, julbord

Det är väl ändå inte bara jag som tycker det ska bli supermysigt med en vit jul för ovanlighetens skull? I och för sig bör man väl inte hoppa högt än med tanke på vårt växlande väder, men hoppas kan man ju alltid. Sen har vi haft Kick off idag på jobbet, intressant måste jag säga och nu ikväll blir det julbord på Höganloft, GOTT!

Måste snart beställa nytt löshår också, det jag har allt mer börjat likna ett risigt fågelbo än hår. Suck, det är ju så fruktamsvärt tråkigt att lägga pengar på sådan skit men avskyr verkligen att det är så kort så jag antar att jag satt mig i sitsen själv. Tröstar mig med lite awesome musik istället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0