Målar, städar, cyklar, jobbar, äter, målar, målar, målar

Ja det är ungefär det jag har sysslat med den senaste veckan. Så nu är äntligen köket färdig, bara toan och sovrummet kvar.... Men jag ska inte klaga, jag fullkomligt älskar att måla. Lyckas jag inte med något i livet så har jag i alla fall en backup plan, målare! Haha. Men nu hade jag väl bryta den possitiva trenden med att göra något betydligt tråkigare: rensa, sortera och hänga in kläder i den nya garderoben.

Fick förresten paket från England härom dagen med mitt smink. Är lite besviken på foundationen och mineral boostern, det vart skitsmå förpackningar. I och för sig så borde jag väl inte förväntat mig mer med tanke på priset. Menmen allt annat verkar lovande i alla fall.
OCH Krilles soffa har kommit så de skulle nog in och hämta den imorrn, äntligen får vi något att sitta på!

Oväntat finbesök av moster Pernilla fick vi tidigare också så jag fick ännu en anledning att fika, löööve, och ännu en rundvandring att leda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0