Life is a ticket to the greatest show on earth

Har haft en alldeles underbar helg med finaste Krille men nu är det bara att återvända till verkligheten igen. Imorgon är det match mot Hånger som gäller och självklart hoppas vi på vinst! Sen ska jag väl försöka komma igång med Zumban igen, spännande och se hur det ska gå efter månader av uppehåll haha! Och imorgon ska det bestämmas om hur vi gör, och efter det börjar det roliga!

Börjar äntligen få ordning i mitt rum också, är visserligen några finjusteringar kvar innan jag lär vara nöjd men sen så! Måste erkänna att jag saknar att bo hemifrån så försöker göra det så fint som det bara går i mitt gamla flickrum för att jag ska trivas.

Men nu ska jag ut och gå en runda i regnet, får försöka lägga in några bilder på mina senaste inköp senare ikväll också! Hörs

Western Weekend, High Chaparral, 2011



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0