tjenatjenatjenanaaa

Oj, det var allt bra längesedan jag skrev något här men tänker skylla på att jag haft betydligt bättre saker för mig än sitta framför datorn. Jobbat bland annat, dock inte på Rydéns längre eftersom jag bara anställd, under deras "högsäsong", februari ut. Därefter var jag i New York ett par dagar och veckan efter att jag kommit hem fick jag jobb på Swedecote, där jag jobbade en månad innan Rydéns. Inte riktigt lika fancy att hänga metallbitar på en liner som sedan ska ytbehandlas men pengarna flödar in och det väl det som räknas för tillfället haha? Och arbetstiderna 06.00 - 14.00 passar mig alldeles utmärkt. Har i alla fall anställning fram till semestern, sen får vi väl se hur det blir.

På torsdag åker förresten jag, Olivia, Lisa och Cathrin på en sista minuten till Kap Verde och blir borta en vecka. Sola, bada och bara ta det jäävligt lugnt, UNDERBART. Men nu ska jag pussa finaste godnatt och sova.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0