Update


Har inte orkat skriva något här sedan sist, livet som arbetstagare är sannerligen hårt haha. Men jag kan i alla fall meddela att helgen spenderades i Örebro och det vart supermysigt. På fredagen plöjde jag igenom affärerna med Jennifer i släptåg, stackarn som behövde shoppa med mig, men kul hade vi ! Samma kväll så vart jag och Krille på restaurang:) Jensens tror jag det hette och därefter blev det film hemma hos Joel. I lördags begav vi oss av mot Dalarna och sov där över natten innan vi åkte tillbaka till Örebro på söndagen igen.

Resten av veckan har jag bara jobbat.. och ja just det ja, jag har beställt skor med som jag ska hämta ut imorgon, åh spännande. Jennifer, Krille och Joel kommer på kvällen också och då blir det taco för hela slanten. Och på lördag blir det Björn Rosenström på Sigges, peppar !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0