Kors!


Oj vad längesedan det vart jag uppdaterade här! Haft så mycket annat att göra - bytt jobb bland annat, så numera är jag en tvättäkta receptionist. Krille har också fått jobb här nere fram till jul, så för tillfället bor han i mitt rum, mys.
Jag har dessutom börjat på Zumba och ni anar inte hur fruktansvärt kul det är! Från att jag kommer dit tills jag åker hem ler jag fånigt utan att lycklas hindra det! Visst jag är urkass men bland omkring 70 brudar så är jag definitivt inte den enda haha. Tillbaka på kickboxing är jag också, vilket har resulterat att jag upptäckt muskler jag inte trodde fanns. Ja man får åtminstone känna att man lever.

Shoppat alldeles för mycket har jag också sysselsatt mig med. Kanske bör börja ta tag i sparandet ordentligt nu om jag ska kunna bege mig bortom Sveriges gränser någon gång. Är oerhört sugen på att tillbringa våren och sommarn i Australien, Nya Zeeland och Sydafrika.

Till helgen är det Dalarna som gäller. Krille måste byta till vinterdäck på sin bil och hans bröder har ordnat ett maffigt Halloweenpartaj så jag kämpar fortfarande med vad jag ska klä ut mig till. Vi får dessutom finsällskap under helgen - Pe (och förhoppningsvis Malin) plockar vi upp i Örebruee.  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0