I'm like a bird


NU ÄR JAG FRI !
Skickade precis in den sista uppsatsen. Jag behöver aldrig mer plugga om jag inte vill. Efter tre år av endast plugg och konstant stress/prestationsångest så är jag äntligen fri. Nu ska jag leva loppan och ta igen allt jag missat under dessa tre år. ÅH UNDERBART !

I morgon bär det av till Stockholm med samhäll och naturarna. Vi ska till dramaten och gå på teater, sova på vandrahem, besöka riksdagen  och shoppa på onsdagen. Därefter tar jag bussen direkt till Örebro och spenderar några dagar hos världens bästa. Kommer hem på lördag morgon och sen på lördag natt/söndag morgon så bär det, med femtio andra, av till Rhodos på studentresa. Ska bli fruktansvärt kul !

Men nu ska jag sova så jag orkar ta mig upp imorgon, godnatt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0