Waaazaah


Hoppar och dansar omkring i mitt rum till min snuskigt bra spotifylista (skööön musik) + äter singoalla kex, UNDERBART!


Vart hos polisen i Värnamo innan idag också för att ordna ett nytt pass så att jag inte får problem med studentresan. Gud vad jag längtar! Komma bort och få lite sol och bad är verkligen behövligt.

OCH VET NI ? Det ringde en supertrevlig tjej från STS för en stund sedan, eftersom jag visat intresse för deras utomlandstudier, och frågade lite om vilket land och vilka skolor som jag funderat på osv. Så nu skulle hon mejla mig lite information/priser om Santa Barbara. Åh vad jag längtar tills jag kan åka! Men det blir väl till att jobba ett år först åtminstone.


Ungefär så där god är min singoalla









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0