Torsdagsplugg + fika


Slutade redan vid halv elva idag så åkte jag och Jesper och köpte fika, hämtade upp Zerina och åkte hem till mig för att försöka plugga lite på hemtentamen i Naturkunskapen. Fick lite mer klarhet i frågorna, så nu sitter jag och försöker skriva ihop några dugliga svar haha.

Och till helgen blir det till att försöka komma igång med projektarbetet så jag kan få det överstökat. Den närmsta månaden kommer bli fruktansvärt jobbig, kommer att ha hur mycket prov, uppsatser och andra uppgifter som helst att göra. SKJUT MIG,TACK ! Men sen blir det åtminstone Stockholm, Rhodos, bal och student i maj/juni, underbart :D



 



Kommentarer
Postat av: johanna

som sagt, du får gärna köpa mitt projektarbete ;)

2010-03-25 @ 21:19:09
URL: http://rorinteminblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0