These Days

- Bon Jovi

Det blev sannerligen en hel del shopping för både mig och syster i Halmstad i helgen så snart är jag väl illa tvungen att rensa ur garderoben lite. Känns verkligen inte särskilt lockande eftersom jag har så fruktansvärt svårt för att slänga saker.. för det kan ju trots allt vara bra att ha. På söndagen låg vi och stekte vid havet och jag brände givetvis en solbrillobränna. Samma kväll bar det av till Falkenberg för att titta på underbara Winnerbäck, Melissa Horn, Laleh, Love Antell och Dundertåget. Finns inte ord nog att beskriva älskade Lasse och blyga Melissa, de är fantastiska musiker och det hände mer än en gång att det var svårt att hålla tåtarna tillbaka.

Och i tisdags så tävlade vår Look Like An Angel, aka Majken haha, på Jägersro i Malmö och hon kom faktiskt trea (och slog rekord på den distansen med voltstart) ! Och det är ganska imponerande med tanke på att hon faktiskt vart skadad nu i två tre månader. Att hon missade starten en aning och att första varvet gick jättelångsamt medan det sista gick snabbt, gjorde väl att hon inte fick det perfekta loppet men det går ju inte göra så mycket åt tyvärr.

Jag färgade mammas hår på onsdagen samtidigt som jag tvingade henne att titta på Remember Me, som förövrigt intagit min topp tio lista gällande en av de bästa filmerna någonsin. Tre ord räcker för att beskriva den - Tragisk, Genialisk och Underbar.


Bilder från i fredags hos Ollie












Halmstad



Morbror, Moster


















Syster


Jägersro


Vår kusk Bosse


Pappa


Mamma


Look Like An Angel












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0