Dalarna

Sitter i Dalarland och ska snart ut på en promenad, ensam, eftersom mannen min jobbar. Kom hit igår och överraskade honom rejält då det egentligen var meningen att jag skulle komma på fredag. Hans mor kom och hämtade mig i Malung medan hans far försökte hålla kvar han och Andreas ett tag till i Öje innan de skulle på Manhattan.
Väl framme var det bara till att äta och kissa innan det bar av till Malung igen. Först öltältet och vidare till Manhattan. Kanonkväll med massa trevligt folk !

Förövrigt så är hela Malung ockuperat av husvagnar och då menar jag verkligen vart enda liten gräsplätt och det kör näst intill enbart runt amerikanare i hela området. Ja, Dansbandsveckan 2010 sätter då sannerligen sina spår hahah.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0