16 Juli


Wihoo, äntligen semester några veckor, eller egentligen på obestämd tid men troligtvis har jag lite jobb sen också. Så nu ska jag promenixa till 6km till mormor för att hälsa på. Förresten så har jag cyklat från och till jobbet varje dag nu de senaste tre veckorna, tar cirka en halvtimme sammanlagt. Inte särskilt mycket men dessutom så har jag och mor min vart ute och powerwalkat näst intill varenda dag. Måste medge att det märks tydligt när man börjat komma ur tonåren, då jag helt plötsligt kan pendla i vikt (AWESOME!), något som absolut inte fungerat tidigare, då gick det enbart stadigt uppåt.

Ska försöka slänga in lite bilder på kläderna jag köpte i Halmstad och Jönköping senare ikväll. Ha det bra !

FÖRRESTEN mormor fyllde 70 igår, tonvis med grattis till henne ! Så imorgon blir det sjuttioårs kalas för hela slanten.


 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0