Friday, i'm in love

Fredag.. igen! Ikväll blir det lugnt, bara kura ner sig i soffan med mannen och kanske beställa lite thaimat, mums. Men imorgon bär det av mot Göteborg med flickorna + Jesper för att julhandla.. okej jag måste sluta lura mig själv, jag har redan köpt alla mina julklappar så det återstår enbart shopping till mig själv haha.

Åh det är så mycket roligare och jobba när man ser hur pengarna rullar in på kontot. Ens mål och drömmar är inte alls är långt ifrån den verklighet som man först trodde, happy thought indeed! Lycklig tjej, mhm.

Australien & Nya Zeeland 2011, jatack!




















Kommentarer
Postat av: Johanna

haha snygga bilder! jag vill också ååååååka!

2010-12-10 @ 14:04:39
URL: http://johannamariakarlsson.blogspot.com/
Postat av: Johanna

hade varit sjukt värt att åka med! Men det är bara lite plugg som hindrar mig :( synd är det för vi hade ägt hela världen!

2010-12-11 @ 00:23:47
URL: http://johannamariakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0