HEJ


Är fruktansvärt dålig på att uppdatera men har faktiskt inte orkat ta tag i det efter Italien. I alla fall så hade vi det sjukt trevligt där nere och det blev massvis av sol och bad men också en del små utflykter. Vi var bland annat i en stad som hette Siena där vi åt svingod pizza och besökte "stadskyrkan" som innehöll flera skulpturer av Michelangelo. Lördagen, eller om det var söndagen, så vart vi uppe i bergen och åkte runt, jättemysigt ! Och självklart var vi inne vid lutande tornet i Pisa en eftermiddag också. På torsdagen fick jag sedan äntligen shoppa och jag hade tur att mitt älskade Bijou Brigget fanns där i Pisa, affären lämnade jag fem ringar rikare. Samma kväll åkte vi hem och resan avslutades på McDonalds utanför Göteborg, awesome ! Ska försöka att ta tag i och lägga upp bilderna där ifrån någon dag framöver också.

På fredagen fyllde Krille år och givetvis bakade jag honom en svingod tårta med massa svindyra jordgubbar haha. Sen kom vi på att varför inte hälsa på Joel och Jennifer i Örebro över helgen? Så då tog vi bilen och brummade uppåt landet och kvällen tillbringades hos Malin och Pe. Lördagen vart jag och Krille på stan medan Joel och Jennifer fortfarande sov och när dom väl vaknat bar det av ut mot Marieberg. Senare samma kväll vart vi och käka på en grekisk restaurant i stan. Morgonen därpå bar det av hemåt för min del och sedan dess har jag bara jobbat.

Och nu ikväll vart jag hos Cathrin en sväng. Vi lagade mat och sen tittade vi på One Tree Hill resten av tiden, trevligt !

FÖRRESTEN !! Jag blev så trött på mitt tråkigt bråkiga hår så tog kökssaxen och klippte lugg. Nu går jag bara och hoppas på att den ska växa ut illa kvickt igen. Jag får alltid ångra mina plötsliga infall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0