Stress


Är fruktansvärt stressad nu och kommer vara det fram till fredag. Har ett filosofiprov på tisdag (G-del) och torsdag (VG/MVG-del) om antikens filosofi samt existensialismen. Sen har jag ett engelskaprov där jag "enbart" ska kunna en jävla massa fakta om 30-40st brittiska författare, helt meningslöst. Och så ska projektarbetet in på fredag och jag börjar tvivla starkt på att jag ens får ett godkänt, skulle aldrig förlåta mig själv om det blir så.
Så idag har jag inte gjort mycket mer än suttit med papper och böcker i högsta hugg. Eller jo jag har tvättat, DUKTIGT mathilda.

Dessutom så saknar jag finaste massvis och önskar han vore här hos mig.


Men detta underbara klipp, sviker mig aldrig och lyckas som så många gånger tidigare pigga upp min eländiga tillvaro! hahah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0