Se det snöar !


Och nej det är verkligen inte roligt. Jag som trodde att våren äntligen var här men icke sa nicke. Jaja jag får väl hoppas på att SJ klarar av lite busväder så att jag inte blir fast någonstans på väg till Öret imorgon......

Men nu ska jag inte vara bitter ! Jag var hos mormor innan idag och kikade på lite grejer hon köpt så att vi kan pimpa klänningen och passade då också på att bleka det jag misslyckades med igår.

Imorgon är det sista matteprovet som gäller, sen är matte C avklarat och senare på eftermiddagen bär det ÄNTLIGEN av till Örebro och min älskling ! Fyra månader sedan vi sågs senast så det ska bli underbart. Ja, jo det är det ju alltid men jag tror ni förstår vad jag menar.

Så nu ska jag packa likt en kamel på speed och sen plugga !


Bara för att vi är alldeles för snygga för vårt eget bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0