Ingenrubriksåattsäga


Är så himla glad att jag fick jobba igår och idag så jag åtminstone får in lite pengar när lönen kommer. Trodde nämligen inte att jag skulle få jobba för huvudtaget eftersom det var så lite att göra där men vilken tur jag hade !
Efter jobbet tog jag mig en välförtjänt powernap innan jag och mamma vart hurtiga och var ute och gick i regnet. Vi har faktiskt varit duktiga och gått varje dag den senaste veckan och det är verkligen skönt nu när vädret så underbart. Sen vart jag en sväng hos mormor också för att prova överlivet till balklänningen, åh hoppas verkligen den blir snygg!  Inte för att jag tvivlar på min älskade mormors skicklighet men jag har sådana fruktansvärda krav så tycker synd om henne som arbetar med mig hahah.

Och imorgon, eller ja senare idag, bär det av till Halmstad. Wihoo shoppa för pengar jag inte har medan systeryster fick 4000kr för sveda och värk idag, som hon kan spendera ! Suck, jag skulle också kunna bryta benet för sådana summor !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0