Fredagen


Idag har jag och la familja vart i älskade Halmstad och shoooooppat. Trots att jag inte hade några pengar lyckades jag ändå med att komma hem både det ena och det andra haha. När vi senare kom hem så gjorde jag och Filippa flygande Jacob och därefter tittade vi på film, en heldag med nära och kära så att säga.

Fick mitt löshår igår med, tycker nog allt att det var lite väl tunt kanske men skitsamma. Blir tyvärr tvungen att tona eller bleka det också men det hade jag räknat med så nu är det bara att inskaffa färg.

Resten av helgen ska jag inte göra annat än plugga så inihelvete så det blir lite lugnt på den fronten. Men nu ska jag sova och vänta på att krilletheking får ledigt från inspelningen så att han kan ringa och säga godnatt, mys.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0