Godmorgon !


Ligger i sängen fortfarande och drar mig. Det blev ingen Halmstad idag för pappa hade visst åkt utan mig. Jag tänkte jag skulle följt med honom och hämtat hem Diable efter en månads inkörning hos en man i Halmstad-trakten. Men jag glömde meddela pappa det och jag trodde inte att han skulle åka så tidigt. Så när jag vaknade av klockan och tittade ut genom fönstret så var transporten redan borta, typiskt !

Men nu blir det till att plugga hela dagen och sen ikväll bär det av till Siggesloge, där det är premiär ikväll, med töserna.

OCH idag får jag både lön och studiebidraget, awesome ! Har endast haft 6 kr på kontot de senaste dagarna så det känns braaaa. Men nu ska jag ta mig upp ur sängen och gå ner och käka frukost.

HAVE A NICE DAY !

Diable, vintern 2010



Musiken vore inget utan dessa grabbar.

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte okej

2010-04-30 @ 13:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0