En snabbis sedan sist


Helgen i Örebro vart underbar, mys mest den bästa är som vanligt obeskrivligt ! Inhandlade även skor, skjorta, värmeskydd till håret och lite annat krams. En till runda på stan med Frida som sedan avslutades med en glass i hand vid slottet. Lönen som skulle kommit, kom inte så fick ringa mamma efter tåg-pengar. I måndags vart det match som gällde och vi vann med 4-2 och jag kan nog inte låta bli och vara lite småstolt över mig själv då jag faktiskt lyckades göra alla fyra målen. Resten av veckan har jag bara pluggat och det är precis vad jag kommer att fortsätta göra det närmsta två veckorna. OCH JUST DET ! Matte C-kursen är avslutad och jag fick VG :D

Men nu blir det till att fortsätta repetera muskler, skelett, blodomlopp, matspjälkning etc så att jag klarar av provet senare idag.


Fäst


<3


Rockbar


Rockbar

Rockbar


Rockbar


En stakars igelkott mitt i stan


Krillekonst


Mums


Hahah


Isadoras Eyeliner, Maybelline mascara, Phe hair repair, Syoss värmeskydd


Skor från H&M


Svart skjorta från Gina Tricot





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0