Tisdag


Sitter och lyssnar på melissa horn men ska snart till ullareeeeeeeeeeeed.

Förresten, jag såg värsta car chasen i i helgen i örebro, nästan lite american style över det hela haha. Jag, krille och pe satt i en taxi runt fyra på lördagmorgonen när det helt plötsligt kör om en bil i säkert hundrafemtio km i timmen på en väg med dubbla filer. Precis när bilen kört in framför oss igen så lossnar däcket och studsar iväg. Bilen fick då sladd och körde in i husväggen och direkt kom det två vanliga polisbilar och en pikébuss med sirenerna på och omringade bilen och drog vapen.. ascoolt ! De hade visst snott bilen i vivalla (stavning?) och sedan kört på en polis som hamnade på sjukhus.
Och för inte så länge sedan så kom jag fram till en olycka där någon blivit påkörd vid ett övergångsställe så det förvånar mig väl inte om mamma förbjuder mig att åka upp till örebro igen om det fortsätter så här haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0